2014. július 13., vasárnap

Epres-dobos emeletes

Egy nagy feladatot kaptam, hogy készítsek szülinapra egy nagy tortát, ami alul epres-tejszínes, azon pedig egy kicsi dobos torta. 



Nem volt kis feladat, már csak azért sem, mert a tejszínesnek meg kellett bírnia a felső tortát. Mégis a nagyobb fejtörést az adta, hogy hogyan díszítem meg. Az eper ugyebár piros, a pörkölt cukor pedig aranybarna és ezt a két színt nehezen tudtam együtt elképzelni.

A megoldás végül is nem lett rossz. Az alsó torta három db négytojásos villanykályha tepsi méretű piskótából állt, amihez joghurtos, epres, tejszínes krémet készítettem. A dobos tortához 6 db 2O cm nagyságú  lapot sütöttem és csokikrémmel töltöttem. 

Az epertortát tejszínhabbal kentem be, a dobost pedig csokikrémmel. Ami összehozta őket, az a csoki volt. Az alsó torta élén körbe lecsorgattam az olvasztott csokit és a dobos torta tetejének a szélét is belemártogattam csokiba. Úgy érzem ettől vált egységessé.



Eperrel díszítettem.
A megrendelőim vidékre vitték kocsival. Kicsit izgultunk mindketten, hogy megérkezik-e egyben, de beszámoltak róla, hogy nem történt baleset vele. Mindenkinek nagyon tetszett és ízlett is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése