2014. július 13., vasárnap

Torta felnőtteknek

Még eddig nem volt rá igény,  ma viszont elkészítettem az első cici tortát. Egy fiatal asszony rendelte a férjének szülinapra.
A férj kedvence a gyümölcsös túrótorta.
Sütöttem egy 4 tojásos sárga piskótát és fél kg túróból és negyed liter Hulalából, két barackkal  készítettem egy jó túrókrémet. A krém egy részével a ketté vágott gáz tepsi nagyságú vékony piskótát megkentem, két műzlis tálat kibéleltem fóliával és elosztottam benne a maradék túrókrémet.
Egy éjszakát pihent a hűtőben.
Másnap a bevonó masszát megszíneztem, kinyújtottam és a felépített torzót bevontam vele. Azért került rá egy kis ruha is, ami rózsaszínre festett tejszínhab.
A fehér szív a fiatalember korát mutatja.
A megrendelő elégedett volt vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése