2014. augusztus 15., péntek

A nagy lagziprojekt - véghajrá II.

Még szombat este - illetve éjjel - készült a többi torta díszítése is.

A csokitortához a rolettiket a torta magasságánál 1 cm-vel hosszabbra szabtam. Ez úgy sikerült, hogy mindegyiket félbe kellett vágni és még egy picit levágni róluk. (Ez a forgács is ment a kókuszgolyóba.) Ezzel körberaktam a tortát, amit előzőleg csokikrémmel kentem körbe. A tetejét szintén rolettivel hat részre osztottam, és mindegyikbe más kis apró drazsé került: dunakavics, francia drazsé, csokis mogyoró és csokis mazsola. A közepébe egy kókuszgolyó került kakaóporba forgatva. Ez egy kifejezetten mutatós torta lett, amit el tudnék képzelni szülinapi partira vagy akár gyerekzsúrra is.

A barackos joghurtos torta tetejét lekentem tejszínhabbal és sűrűn kiraktam nektarinnal. A közöket megszórtam feketeribizlivel. Habrózsákkal díszítettem és leöntöttem Dr Oetker expressz zselével.

A málnás túrótortát szintén tejszínhabbal kentem le, és a közepéről indulva teleraktam málnával és nektarinnal szegélyeztem. Habrózsával díszítettem és leöntöttem zselével.

Még a lagziprojekt előtt nagyon szükségesnek éreztem, hogy csináljak egy kalocsai mintát fondantból. Ne kérdezzétek, miért. :) És, ha már elkészült, akkor valamelyik tortára rá kellett rakni. Így került az oroszkrémre, aminek a tetejére egy fondant lapot nyújtottam, amire a díszeket szintén egy csodálatos és különleges, speciális összetételű ragasztóval rögzítettem (H2O). Az oldalát tejszínhabbal vontam be és habrózsákkal díszítettem. Ez a konstrukció sajnos nem túl jól bírta a szállítást és a meleget, ezért ha legközelebb hasonlót csinálok, inkább az egészet fondanttal vonom be, mert az valószínűleg masszívabb.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése